Polityka prywatności

Witaj w Polityce prywatności Sklepu AgiMotki.

Zapraszam Cię do zapoznania się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych w związku korzystaniem ze Sklepu i zawieraniem umów. Znajdziesz tu m.in. zasady, cele i podstawy prawne przetwarzania danych, informacje o odbiorcach danych i o przysługujących Ci prawach.

Korzystanie z Sklepu jest dobrowolne. Niektóre dane są jednak konieczne do prawidłowego korzystania z niego, zawierania i realizacji umów. Jeśli nie akceptujesz Polityki, zaniechaj korzystania z Sklepu.

  1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem Twoich danych jest Agnieszka Strześniewska prowadząca działalność nierejestrowaną w rozumieniu art. 5 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców, adres do doręczeń: Wyspiańskiego 33/2 87-100 Toruń (dalej: „Administrator”).

Skontaktuj się ze mną

We wszystkich sprawach związanych z ochroną Twojej prywatności możesz kontaktować się z Administratorem pisząc na adres e-mail agimotki@agimotki.pl lub dzwoniąc pod numer 607444452.

Informuję, że w związku z brakiem takiego obowiązku, nie wyznaczyłam Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

  1. ZNACZENIE POJĘĆ

Użyte w tym dokumencie pojęcia oznaczają:

  • Dane osobowe – wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej, czyli osobie, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy, itp.;
  • GPSR – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2023/988 z dnia 10 maja 2023 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów, zmieniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1828 oraz uchylające dyrektywę 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywę Rady 87/357/EWG (Dz.U.UE.L.2023.135.1 z dnia 2023.05.23);
  • Podmiot przetwarzający – osoba fizyczna lub prawna lub inny podmiot, który przetwarza dane osobowe w imieniu Administratora;
  • Polityka – niniejsza Polityka prywatności dostępna pod adresem https://agimotki.pl/privacy-policy
  • Prawo komunikacji elektronicznej – ustawa z dnia 12 lipca 2024 r. prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. 2024.1221 z dnia 2024.08.09);
  • Przetwarzanie danych – operacja lub zestaw operacji wykonywanych na Danych osobowych lub zestawach Danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, takich jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
  • RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04);
  • Sklep – system zawierania Umów zorganizowany przez Administratora, w ramach którego Użytkownik ma możliwość zapoznania się z Produktami, a także złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej w sposób i na zasadach opisanych w Regulaminie;
  • Użytkownik / Ty – każda osoba fizyczna odwiedzająca Sklep lub korzystająca z jednej albo kilku usług lub funkcjonalności opisanych w Polityce.

Niewymienione tu pojęcia, które są pisane w Polityce dużą literą, mają znaczenie nadane im w Regulaminie sprzedaży, dostępnym pod adresem: https://agimotki.pl/refund_returns/

  1. ZAKRES OBOWIĄZYWANIA POLITYKI

Ta Polityka ma zastosowanie do Przetwarzania danych Użytkownika przez Administratora, w tym na podstawie udostępnienia danych osobowych oraz na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych i upoważnienia.

Administrator przetwarza Dane osobowe Użytkownika w zakresie niezbędnym do korzystania z funkcjonalności Sklepu, zawierania i realizacji Umów.

W przypadku wchodzenia przez Ciebie w interakcje z Administratorem za pośrednictwem mediów społecznościowych, Administrator danej platformy społecznościowej jest Współadministratorem Twoich danych osobowych, co oznacza, że samodzielnie, niezależnie od Administratora ustala cele i sposoby przetwarzania danych.

  1. SPOSÓB ZBIERANIA DANYCH OSOBOWYCH

Większość przetwarzanych przez Administratora Danych osobowych to dane pochodzące od Ciebie, podane w procesie korzystania z Sklepu, dokonywania zakupu, realizacji Umowy, zapisu do Newslettera itp. Administrator przetwarza także publiczne dane kont / profili, z których korzystasz, wchodząc w interakcje z Administratorem przez platformy społecznościowe.

  1. CELE, ZAKRES, PODSTAWY I CZAS PRZETWARZANIA DANYCH ORAZ OBOWIĄZEK/DOBROWOLNOŚĆ PODANIA DANYCH OSOBOWYCH

Czas Przetwarzania danych zależy głównie od celu Przetwarzania danych. Co do zasady Dane osobowe przetwarzane przez czas korzystania z usług/realizowania danego celu Przetwarzania danych, a następnie do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń, czasu obowiązkowego przechowywania Danych osobowych oraz do celów analitycznych i statystycznych. Niektóre Twoje Dane osobowe mogą być przetwarzane do momentu zgłoszenia sprzeciwu (np. Dane osobowe przetwarzane w celu wysyłki Newslettera), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania Danych osobowych jest zgoda – do momentu jej wycofania. Poniżej zostały opisane szczegółowe cele, zakres i podstawy prawne Przetwarzania danych gromadzonych podczas korzystania z Sklepu i z usług Administratora.

Korzystanie Ze Sklepu oraz zawieranie umów z Administratorem jest dobrowolne, podobnie jak przekazywanie Administratorowi Danych osobowych. Pewne dane są jednak konieczne do zawarcia i wykonania umowy i prawidłowego świadczenia usług. Administrator dokonał analizy związanego z tym ryzyka. Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem, z zapewnieniem odpowiednich technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa.

Dane osobowe mogą być przetwarzane w poniższych celach na wskazanych podstawach prawnych, w wymienionym zakresie i przez podany okres:

  • Zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie Usług świadczonych drogą elektroniczną i Umów w rozumieniu Regulaminu.

Zakres danych: Dane niezbędne do zawarcia i realizacji umowy: imię, nazwisko, nazwa kraj/region, ulica, kod pocztowy, miasto, numer telefonu, adres e-mail. Opcjonalnie: numer NIP, nazwa firmy. Ponadto numer IP, z którego dokonano zamówienia oraz dane identyfikujące zamówienie. Opcjonalnie – w zależności od tego jakiego świadczenia dotyczy umowa – inne, podane przez Użytkownika Dane osobowe.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia i wykonania umowy. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości zawarcia i wykonania umowy.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług lub dostarczenie Produktów/Towarów.

Czas przetwarzania: Przez czas trwania umowy, a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy, a także w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń związanych z umową lub obrony przed roszczeniami – do czasu przedawnienia roszczeń oraz w celu wywiązania się z obowiązków księgowo – podatkowych i w celach archiwalnych, jak również statystycznych, w tym w celu identyfikacji klienta powracającego;

  • Obsługa zgłoszenia reklamacyjnego i odstąpienia od Umowy

Zakres danych: Dane osobowe zawarte w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zgłoszenia reklamacji lub złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości rozpoznania zgłoszenia reklamacyjnego i realizacji prawa do odstąpienia od Umowy.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO (niezbędność do wykonania obowiązku prawnego Administratora. tj. rozpoznania prawidłowego zgłoszenia reklamacyjnego i realizacja prawa do odstąpienia od Umowy) w zw. z odpowiednimi przepisami dotyczącymi odstąpienia od Umowy i odpowiedzialności za zgodność z umową.

Czas przetwarzania: Do czasu zakończenia procedury reklamacyjnej lub realizacji prawa do odstąpienia od Umowy, a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej Umowy, a także w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń związanych z Umową lub obrony przed roszczeniami – do czasu przedawnienia roszczeń oraz w celu wywiązania się z obowiązków księgowo – podatkowych i w celach archiwalnych oraz statystycznych;

  • Zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie usługi Newslettera

Zakres danych: Imię, adres poczty elektronicznej.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia i wykonania umowy o dostarczanie Newslettera. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości zawarcia i wykonania umowy (brak możliwości otrzymywania Newslettera).

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usługi Newslettera) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (niezbędność w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora tj. marketingu bezpośredniego) oraz zgoda na podstawie art. 398 ust. 1-4 w zw. z art. 400 Prawa komunikacji elektronicznej.

Czas przetwarzania: Przez czas realizacji umowy, do momentu rezygnacji z subskrypcji Newslettera i następnie w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń związanych z umową lub obrony przed roszczeniami – do czasu przedawnienia roszczeń oraz w celu możliwości wykazania legalności zawarcia i wykonania umowy o dostarczanie Newslettera;

  • Obsługa korespondencji, w tym wiadomości e-mail, korespondencji tradycyjnej i komunikatorów na platformach społecznościowych

Zakres danych: Adres poczty elektronicznej oraz inne dane podane w treści korespondencji.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do uzyskania odpowiedzi na wiadomość. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości nawiązania kontaktu korespondencyjnego i uzyskania odpowiedzi na wiadomość.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (niezbędność w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, tj. udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość, komunikacja z Użytkownikiem, prowadzenie korespondencji tradycyjnej oraz e-mail z Użytkownikiem, a także obsługa Użytkownika); art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda wyrażona dobrowolnym działaniem – wysłaniem wiadomości); art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do podjęcia działań na żądanie).

Czas przetwarzania: Do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub wycofania zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania, a następnie w celach archiwalnych, dla udokumentowania przebiegu wymiany korespondencji;

  • Publikowanie (przez Użytkownika lub Administratora) opinii i komentarzy w Sklepie, w mediach społecznościowych i w innych miejscach w ramach marketingu usług i produktów Administratora

Zakres danych: Adres email, imię i nazwisko lub nazwa Użytkownika, opcjonalnie nazwa witryny internetowej Użytkownika, wizerunek. Przetwarzamy także numer IP, z którego opublikowano opinię.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do opublikowania opinii/komentarza. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości opublikowania opinii/komentarza.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda wyrażona dobrowolnym działaniem – dodaniem opinii/komentarza).

Czas przetwarzania: Przez czas dostępności w Sklepie lub do czasu wycofania zgody na publikację, a następnie w celach archiwalnych, dla ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń związanych z komentarzem/opinią lub obrony przed roszczeniami – do czasu przedawnienia roszczeń;

  • Realizacja obowiązków podatkowych i księgowych

Zakres danych: Dane niezbędne do wystawienia faktury VAT lub innego dokumentu sprzedaży: imię i nazwisko, firma, adres prowadzenia działalności, numer NIP.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do otrzymania faktury i realizacji obowiązków księgowych i podatkowych Administratora. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości zawarcia umowy sprzedaży i otrzymania dokumentu sprzedaży.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek Administratora wynikający z przepisów podatkowych i księgowych).

Czas przetwarzania: Przez wskazany prawem czas obowiązkowego przechowywania dokumentacji innej niż dokumentacja podatkowo – księgowa oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń związanych z realizacją obowiązków księgowych i podatkowych;

  • Marketing własny, w tym targetowanie reklam

Zakres danych: Anonimowe dane analityczne i statystyczne zgromadzone przez zewnętrzne narzędzia dostarczane przez podmioty trzecie.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na realizowaniu działań marketingowych).

Czas przetwarzania: Do czasu wniesienia sprzeciwu;

  • Przechowywanie Treści Użytkownika

Zakres danych: W przypadku świadczenia przez Administratora usług pośrednich w rozumieniu Aktu o usługach cyfrowych, umożliwiających publikowanie Treści Użytkownika, Administrator przetwarza podane przez Użytkownika Dane osobowe niezbędne w celu skorzystania z tej usługi oraz może przetwarzać numer IP Użytkownika.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do prawidłowej realizacji świadczonych przez Administratora usług pośrednich w rozumieniu Aktu o usługach cyfrowych).

Czas przetwarzania: Treść Użytkownika jest przetwarzana wraz z podanymi danymi osobowymi przez czas widoczności w miejscu świadczenia usługi, a następnie może być przetwarzana do czasu przedawnienia roszczeń związanych ze świadczeniem przez Administratora usług pośrednich i wywiązania się z ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z RODO. Treść Użytkownika może być przez niego usunięta lub zmodyfikowana;

  • Realizacja obowiązków wynikających z Aktu o usługach cyfrowych

Zakres danych: W związku z realizacją obowiązków wynikających z Aktu o usługach cyfrowych, dane przetwarzane będą w celu przyjęcia, rozpoznania zgłoszeń dotyczących Treści niedozwolonych, przyjęcia i rozpoznania odwołań od decyzji w sprawie Treści niedozwolonych, moderacji Treści niedozwolonych i współpracy z odpowiednimi, upoważnionymi organami w związku z tymi Treściami. Dane będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do dokonania zgłoszenia Treści niedozwolonych, jego rozpoznania przez Administratora i podjęcia odpowiednich działań w stosunku do Treści niedozwolonych.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z przepisami Aktu o usługach cyfrowych.

Czas przetwarzania: przez czas moderacji, weryfikacji i rozpoznawania zgłoszenia oraz zakończenia ewentualnej współpracy z odpowiednimi organami w związku
ze zgłoszeniem, a następnie do czasu przedawnienia roszczeń związanych
ze świadczeniem przez Administratora usług pośrednich;

  • Realizacja obowiązków wynikających z GPSR

Zakres danych: Zakres danych: W związku z realizacją obowiązków wynikających z GPSR dane osobowe przetwarzane będą w celu: (a) przyjęcia i rozpoznania zgłoszenia w związku ze sprzedażą produktu niebezpiecznego w rozumieniu GPSR, w tym podjęcia środków naprawczych niezbędnych do skutecznego doprowadzenia produktu do zgodności z wymaganiami prawnymi lub jego wycofania z obrotu lub odzyskania od kupującego; (b) przyjęcia i rozpoznania zgłoszenia żądania naprawy, wymiany lub zwrotu środków w przypadku wycofania produktu niebezpiecznego w rozumieniu GPSR; (c) przyjęcia i rozpoznania skargi lub zgłoszenia o wypadku z udziałem produktu niebezpiecznego; (c) komunikacji z kupującym w związku z ryzykami dla zdrowia i bezpieczeństwa w związku z dopuszczeniem do sprzedaży produktu niebezpiecznego, liczby produktów niebezpiecznych, podjętych środkach naprawczych; (d) współpracy z organami nadzoru w zakresie działań, które mogłyby wyeliminować lub ograniczyć ryzyko stwarzane przez produkty niebezpieczne będące w sprzedaży, w tym przekazywanie informacji dotyczących skarg lub wypadków z udziałem produktu niebezpiecznego. Dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do dokonania zgłoszenia lub skargi w odniesieniu do produktu niebezpiecznego, ich rozpoznania przez Administratora, a następnie podjęcia odpowiednich działań w stosunku do takiego zgłoszenia lub skargi.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. przepisami GPSR oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zw. z przepisami GPSR (prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest dostarczenie niezbędnych informacji oraz udzielenie odpowiedzi na przesłaną wiadomość w związku z ryzykami dla zdrowia i bezpieczeństwa w związku z dopuszczeniem do sprzedaży produktu niebezpiecznego, liczby produktów niebezpiecznych oraz podjętych środkach naprawczych)

Czas przetwarzania: przez czas: (a) rozpoznania zgłoszenia w związku ze sprzedażą produktu niebezpiecznego w rozumieniu GPSR, w tym podjęcia środków naprawczych niezbędnych do skutecznego doprowadzenia produktu do zgodności z wymaganiami prawnymi lub jego wycofania z obrotu lub odzyskania od kupującego; (b) rozpoznania zgłoszenia żądania naprawy, wymiany lub zwrotu środków w przypadku wycofania produktu niebezpiecznego w rozumieniu GPSR; (c) rozpoznania skargi lub zgłoszenia o wypadku z udziałem produktu niebezpiecznego – do 5 lat zgodnie z [art. 11 ust. 11] [art. 9 ust. 13] GPSR lub dziesięciu lat zgodnie z art. 15 ust. 4 GPSR; (d) współpracy z organami nadzoru w zakresie działań, które mogłyby wyeliminować lub ograniczyć ryzyko stwarzane przez produkty niebezpieczne będące w sprzedaży, w tym przekazywanie informacji dotyczących skarg lub wypadków z udziałem produktu niebezpiecznego – do okresu dziesięciu lat zgodnie z art. 15 ust. 4 GPSR.

  • Cele archiwalne i dowodowe, w tym ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami

Zakres danych: Archiwizacją mogą, ale nie muszą być objęte wskazane Dane osobowe, związane z określoną umową zawartą między Użytkownikiem a Administratorem, mogące rodzić w przyszłości określone roszczenia.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na zapewnieniu sobie możliwości wykazania określonych faktów w przyszłości, w tym w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami).

Czas przetwarzania: Do czasu określonego przepisami prawa przedawnienia roszczeń z poszczególnych tytułów lub utraty przydatności;

  • Zarządzanie Sklepem i stronami Administratora na platformach społecznościowych Facebook, Instagram,Pinterest, TikTok Youtube (w zakresie, w jakim Administrator jest odpowiedzialny za zarządzanie nimi)

Zakres danych: Dane publicznie dostępne, wskazane w profilu Użytkownika na danej platformie społecznościowej, w tym potencjalnie wizerunek, a także dane zawarte w treści ewentualnej korespondencji, w tym w celu nawiązania współpracy.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu korzystania z profilu Administratora w danym Sklepie. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości korzystania z profilu Administratora w danym Sklepie.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na utrzymaniu i obsłudze Sklepu oraz prowadzeniu stron Administratora na platformach społecznościowych, a także wchodzeniu w interakcje z Użytkownikami).

Czas przetwarzania: Przez czas dostępności tych danych w publicznym profilu Użytkownika na danej platformie społecznościowej i w ramach tej platformy oraz do czasu usunięcia przez Użytkownika korespondencji wysyłanej za pośrednictwem platform społecznościowych;

  • Realizacja obowiązków wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych, w tym tworzenie rejestrów wynikających z RODO

Zakres danych: Dane niezbędne do wykonania obowiązków prawnych związanych z ochroną Danych osobowych, w zależności od rodzaju obowiązku i zakresu danych niezbędnych do jego wykonania.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek Administratora wynikający z przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Czas przetwarzania: Do czasu wniesienia sprzeciwu lub przez czas odpowiedzialności Administratora określony przepisami prawa.

Użytkownik w każdej chwili może wycofać zgodę na Przetwarzanie danych przetwarzanych na podstawie jego zgody lub wnieść sprzeciw wobec Przetwarzania danych przetwarzanych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora.

Przetwarzanie Danych Osobowych może mieć miejsce również po upływie w/w czasów przetwarzania, do upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń, albo tak długo, jak to jest możliwe lub wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli upłynął czas przetwarzania w oparciu o jedną podstawę prawną, nie oznacza to, że Dane osobowe nie mogą być przetwarzane w oparciu o inną podstawę prawną.

  1. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH I PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTW TRZECICH (POZA EOG)

W związku z prowadzoną przez Administratora działalnością i w celu zapewnienia efektywnej realizacji usług, w niektórych obszarach Administrator korzysta ze wsparcia starannie dobranych podmiotów trzecich, głównie z terenu Europejskiego Obszaru Gospodarczego, lecz nie tylko. Każdy podmiot, z którym Administrator współpracuje, zapewnia ochronę Danych osobowych zgodną z obowiązującym prawem oraz postanowieniami Polityki, a także zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy Danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia. Obowiązek ten ma charakter bezterminowy i pozostaje aktualny także po ustaniu współpracy. W sytuacjach, gdy jest to wymagane przepisami prawa, Administrator zawiera umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

Odbiorcami Danych osobowych przetwarzanych przez Administratora są:

  • podmiot zapewniający system do wystawiania faktur,
  • biuro rachunkowe,
  • system do wysyłki newslettera,
  • dostawcy narzędzi i rozwiązań informatycznych,
  • dostawca systemu płatności online,
  • kancelaria prawna.

Odbiorcami danych mogą być także:

  • podmioty świadczące usługi w zakresie obsługi technicznej, jeżeli prowadzone prace techniczne dotyczą obszarów, w których znajdują się dane osobowe,
  • podmioty świadczące usługi prawne,
  • podmioty świadczące usługi IT, jeżeli prowadzone prace techniczne dotyczą obszarów, w których znajdują się Dane osobowe,
  • dostawcy systemów landing pages,
  • dostawcy systemów ERP lub innych w branży eCommerce;
  • dostawcy systemów CRM;
  • dostawcy usług wykorzystywanych w chmurze;
  • inni podwykonawcy, jeżeli zakres powierzonych im zadań wymaga dostępu do Danych osobowych.

Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika uprawnionym, właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

Administrator korzysta z usług podmiotów o zasięgu międzynarodowym. W związku z tym, niektóre dane Użytkownika mogą być przetwarzane w państwach trzecich (poza Europejskim Obszarem Gospodarczym). Podmioty, z którymi współpracuje Administrator, zapewniają ochronę Danych osobowych i procedury bezpieczeństwa zgodne z wymogami RODO. Z informacjami na temat ochrony danych osobowych tych podmiotów możesz zapoznać się klikając w odpowiedni link: Google LLC; Meta; MailerLite

  1. ZAUTOMATYZOWANE PRZETWARZANIE DANYCH, PROFILOWANIE

Twoje Dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani profilowane.

  1. TWOJE PRAWA

Zgodnie z RODO, jako Użytkownik masz prawo do:

  • otrzymania potwierdzenia o przetwarzaniu danych oraz informacji stanowiących obowiązek informacyjny (art. 15 ust. 1 RODO),
  • dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania ich kopii,
  • żądania sprostowania danych,
  • żądania usunięcia danych (jeśli jest to uzasadnione na podstawie art. 17 ust. 1 i 3 RODO),
  • ograniczenia przetwarzania danych (jeśli jest to uzasadnione na podstawie art. 18 ust. 1 RODO),
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych (w przypadku przetwarzania na podstawie zgody). Cofnięcie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie danych do czasu zgłoszenia cofnięcia. Nie uprawnia także do żądania usunięcia danych przetwarzanych w celach archiwalnych lub dowodowych,
  • przenoszenia danych (art. 20 RODO),
  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Powyższe uprawnienia nie przysługują bezwzględnie, w niektórych sytuacjach podlegają bowiem ograniczeniom, wynikającym z obowiązujących przepisów prawa.

W razie pytań lub wątpliwości związanych z ochroną Twoich danych, skontaktuj się z Administratorem, korzystając z danych kontaktowych zamieszczonych na wstępie. W treści wiadomości wskaż żądanie oraz uzasadnij je. Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone w ciągu 30 dni.

Możesz także cofnąć udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie to nie ma wpływu na przetwarzanie danych do czasu zgłoszenia cofnięcia. Cofniecie zgody nie uprawnia do żądania usunięcia danych przetwarzanych w celach archiwalnych i dowodowych.

  1. PLIKI COOKIES I TECHNOLOGIE ŚLEDZĄCE

Prowadzę serwis internetowy i w związku z tym wykorzystuję plików cookies, technologię śledzącą, i targowania reklam. Pliki cookies są natomiast wykorzystywane na podstawie Twojej zgody przez platformy społecznościowe będące Miejscem prezentacji Produktów w rozumieniu Regulaminu, na zasadach określonych przez te platformy.

Jeśli odwiedzisz moją stronę logowania, utworzymy tymczasowy plik cookie na potrzeby sprawdzenia, czy Twoja przeglądarka akceptuje pliki cookie. Ten plik cookie nie zawiera żadnych danych osobowych i jest usuwany po zamknięciu przeglądarki.

Kiedy się zalogujesz, utworzę również kilka plików cookie, aby zapisać Twoje dane logowania i wybrane opcje wyświetlania ekranu. Pliki cookie służące do logowania są ważne przez dwa dni, a pliki cookie dotyczące opcji ekranowych – przez rok. Jeśli wybierzesz opcję „Zapamiętaj mnie”, Twój login będzie ważny przez dwa tygodnie. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, pliki cookie logowania zostaną usunięte.

Jeśli zmodyfikujesz lub opublikujesz artykuł, w Twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. Ten plik cookie nie zawiera żadnych danych osobowych i po prostu wskazuje identyfikator wpisu właśnie edytowanego artykułu. Wygasa po 1 dniu.

  1. NEWSLETTER

Podanie Twoich Danych osobowych służących zapisowi do Newslettera jest dobrowolne, ale niezbędne do świadczenia tej usługi (otrzymywania Newslettera). Zapis do Newslettera oznacza zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych. Dane, które przekażesz mi w związku z zapisem do Newslettera (imię, adres e-mail), będą przetwarzane także przez dostawcę tej usługi.

Dostawcą usługi Newsletter jest MailerLite. Dostawca usługi rejestruje aktywność Użytkownika związaną z Newsletterem.

Aby poznać szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych przez dostawcę, zapoznaj się z polityką prywatności dostępną tutaj.

Możesz wycofać zgodę na dostarczanie Newslettera przez wypisanie się z Newslettera, używając przycisku zamieszczonego w stopce każdej wiadomości Newsletter lub przesyłając żądanie Administratorowi. Możesz także wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich Danych osobowych.

  1. AKTUALIZACJA POLITYKI PRYWATNOŚCI

Administrator zastrzega sobie prawo do zmian w treści Polityki w szczególności w sytuacji, gdy wymaga tego rozwój Sklepu, wymagania technologiczne lub zmiana przepisów prawa. Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są zgodnie z aktualną na moment przetwarzania Polityką.

Data publikacji: 19.12.2024

Wersje archiwalne Polityki:

Review Your Cart
0
Add Coupon Code
Subtotal

 
Scroll to Top
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.