Regulamin Sprzedaży
W tym Regulaminie znajdziesz informacje dotyczące zakupów, w tym moje i Twoje prawa i obowiązki. Zapoznaj się uważnie z postanowieniami Regulaminu. Nie obawiaj się, wszystko jest wyjaśnione prostym językiem. Akceptacja regulaminu jest konieczna do złożenia zamówienia.
§ 1. KTO JEST SPRZEDAJĄCĄ
Sprzedającą jestem ja, Agnieszka Strześniewska prowadząca działalność nierejestrowaną w rozumieniu art. 5 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców,
adres do doręczeń: ul. Wyspiańskiego 33/2, 87-100 Toruń, , adres e-mail: agimotki@agimotki.pl.
§ 2. JAK MOŻESZ SIĘ ZE MNĄ SKONTAKTOWAĆ
Aby się ze mną skontaktować, wybierz jedną z opcji:
- wyślij wiadomość e-mail na adres: agimotki@agimotki.pl,
- zadzwoń pod numer: 607 4444 52,
Jako dostawca usług pośrednich w rozumieniu Aktu o usługach cyfrowych, wyznaczyłam elektroniczny punkt kontaktowy, umożliwiający bezpośredni i szybki kontakt ze mną pod adresem e-mail agimotki@agimotki.pl. Ten sam punkt kontaktowy służy do bezpośredniego kontaktu z organami państw członkowskich, Komisją Europejską i Radą Usług Cyfrowych.
§ 3. WYJAŚNIENIE POJĘĆ
Słowa pisane w Regulaminie dużą literą mają poniższe znaczenie:
Akt o usługach cyfrowych – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (Dz.U.UE.2022.277.1 z dnia 2022.10.27);
Cena – wartość Produktów, wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą składając Zamówienie, jesteś zobowiązany zapłacić;
Konsument – osoba fizyczna, zawierająca Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz osoba fizyczna zawierająca Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, która nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu działalności ujawnionego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (zgodnie z art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta).
Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2023.1610 tj. z dnia 2023.08.14);
Newsletter – Usługa świadczona drogą elektroniczną za zgodą osoby fizycznej, polegająca na przesyłaniu wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, promocjach, Produktach, w tym informacje handlowe w rozumieniu art. 2 ust. 2) Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
Miejsce prezentacji Produktów – przestrzeń internetowa wykorzystywana przez Sprzedającą w celu informowania o Produktach i ich charakterystyce. Odpowiedzialność za zarządzanie i prawidłowe funkcjonowanie techniczne Miejsca prezentacji Produktów będącego zewnętrzną platformą (w tym społecznościową) ponosi właściciel platformy;
Podsumowanie Zamówienia – przesyłany przeze mnie we wiadomości e-mail komplet informacji o Zamówieniu składanym zgodnie z procedurą opisaną w § 10 Regulaminu;
Produkt – rzecz fizyczna, która może być przedmiotem Zamówienia i Umowy, w tym Produkt na Zamówienie;
Produkt na zamówienie – Produkt nieprefabrykowany, wykonywany na indywidualne zamówienie, wg Twojej specyfikacji i wytycznych lub dla zaspokojenia Twoich indywidualnych potrzeb lub personalizowany;
Produkt niepełnowartościowy – Produkt, którego konkretna cecha odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w Ustawie o prawach konsumenta, np. posiadający drobne uszkodzenia;
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
Przedsprzedaż – oferowany w Sklepie, dotyczący konkretnego Produktu i ograniczony czasowo sposób zawarcia Umowy przed pierwszym udostępnieniem danego produktu do sprzedaży w Sklepie.
Sklep – system zawierania Umów zorganizowany przez Sprzedającą, w ramach którego masz możliwość zapoznania się z Produktami w Miejscu prezentacji produktów, a także złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej w sposób i na zasadach opisanych w Regulaminie;
Sprzedająca – podmiot wskazany w § 1 Regulaminu;
Regulamin – ten regulamin sprzedaży z regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną;
Treści – informacje przekazywane lub przechowywane na żądanie Użytkownika, w tym w postaci słownej, graficznej lub innej;
Treści niedozwolone – Treści niezgodne z prawem Unii Europejskiej lub jakiegokolwiek państwa członkowskiego (zgodnie z definicją aktu o usługach cyfrowych) oraz Treści niezgodne z Regulaminem;
Ty / Użytkownik / Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca w jakikolwiek sposób ze Sklepu, w tym składająca Zamówienie i zawierająca Umowę;
Umowa – umowa sprzedaży dotycząca wybranych Produktów, zawarta pomiędzy mną a Tobą, po złożeniu przez Ciebie Zamówienia, dokonaniu zapłaty (w przypadku przedpłaty) i przyjęciu przeze mnie Zamówienia;
Umowa zawarta na odległość – Umowa zawarta bez jednoczesnej, fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość (w tym przez Internet);
Usługa – Produkt niebędący Produktem ani Produktem cyfrowym;
Usługi świadczone drogą elektroniczną – usługi świadczone przeze mnie drogą elektroniczną w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2022.344 tj. z dnia 2020.03.03), w tym m.in. umożliwienie złożenia zamówienia, dokonania płatności, zawarcia umowy;
Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2023.2759 tj. z dnia 2023.12.22);
Zamówienie – Twoje oświadczenie woli o chęci zawarcia ze mną Umowy.
§ 4. INFORMACJE OGÓLNE
- Produkty gotowe
- Produkty na zamówienie
(wszystko, co możesz u mnie zamówić, nazywam łącznie Produktami).
Miejscami prezentacji Produktów w rozumieniu Regulaminu są:
- prowadzone przeze mnie konto na platformie społecznościowej Instagram https://www.instagram.com/agimotki/ – podmiot odpowiedzialny Meta Platforms Ireland Limited,4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525, Ireland,
- prowadzone przeze mnie konto na platformie społecznościowej Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=61550218431646 – podmiot odpowiedzialny Meta Platforms Ireland Limited,4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525, Ireland.
- strona internetowa ze sklepem https://agimotki.pl/
Ten Regulamin dotyczy Umów zawieranych na odległość w sposób w nim opisany.
Ceny Produktów są cenami końcowymi, podanymi w złotych polskich. Nie stosuję indywidualnego dostosowania Cen.
Wszystkie ważne informacje o Produktach, takie jak ich cechy i Cena, znajdziesz w opisie Produktu w Sklepie. Informacje o Produktach nie są ofertą, lecz zaproszeniem do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
Mogę zmieniać Ceny, wycofywać Produkty ze Sklepu, dodawać nowe lub czasowo oferować Produkty nieodpłatnie wszystkim lub wybranym Użytkownikom. Nie wpływa to na wcześniej złożone Zamówienia i zawarte Umowy.
Mogę publikować opinie o Produktach. Zapewniam prawdziwość opinii przez publikowanie jedynie opinii od osób, które faktycznie korzystały z Produktów. Więcej informacji o opiniach znajdziesz w Regulaminie opinii.
Do każdego Zamówienia wystawiam fakturę lub rachunek w wersji elektronicznej lub papierowej (imienną lub na firmę), którą wysyłam maksymalnie do 15. dnia kolejnego miesiąca po miesiącu dostawy Produktu / wykonania Usługi / zgłoszenia żądania. Złożenie Zamówienia oznacza zgodę na wysłanie dokumentu sprzedaży w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej Kupującego podany w Zamówieniu.
Regulamin powinien być interpretowany w powiązaniu z zawartością Sklepu i Polityką prywatności.
Jesteś zobowiązany korzystać ze Sklepu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, postanowieniami Regulaminu, polityką prywatności, a także obowiązującymi przepisami prawa. Nie możesz podejmować działań mających na celu zakłócenie pracy lub prawidłowego funkcjonowania Sklepu, w tym w szczególności:
- uzyskanie bezprawnego dostępu do treści lub danych nieprzeznaczonych dla Ciebie;
- rozpowszechnianie spamu lub innej niezamówionej informacji handlowej;
- dostarczanie do lub za pomocą Sklepu niezgodnych z prawem treści;
- podawanie fikcyjnych lub cudzych danych osobowych;
- masowa aktywacja kont, w celu uzyskania korzyści;
- prowadzenie jakichkolwiek działań mogących utrudniać lub destabilizować działanie Sklepu;
- podejmowanie działań sprzecznych z Regulaminem, dobrymi obyczajami, zasadami współżycia społecznego lub naruszających prawa i interesy moje, innych użytkowników lub osób trzecich.
§ 5. PRODUKTY, W TYM PRODUKTY NA ZAMÓWIENIE
Możesz zamówić Produkty ze standardowej oferty lub mogę dla Ciebie wykonać Produkt na zamówienie wg Twojej specyfikacji i wytycznych. W przypadku Produktów niepełnowartościowych, są one każdorazowo opisane tak, byś wiedział jakie ich cechy odbiegają od standardu.
- Termin realizacji
Produkty wysyłam w terminie 15 dni roboczych od zawarcia Umowy, chyba że przed zawarciem Umowy wyraźnie wskażę inaczej. Wydłużony termin wysyłki może dotyczyć zwłaszcza Produktów na zamówienie.
W przypadku złożenia Zamówienia obejmującego Produkty z różnym terminem realizacji, wiążący jest najdłuższy z terminów wskazanych dla poszczególnych Produktów, chyba że wyraźnie wskażę inaczej.
Zamawiając Produkt na zamówienie oświadczasz, że zapoznałeś się z moimi realizacjami i umiejętnościami, stosowanymi technikami i stylistyką twórczości i nie wnosisz do nich zastrzeżeń.
Po wykonaniu Produktu na Zamówienie, okażę Ci go w formie zdjęcia za pomocą środków porozumiewania na odległość, w celu akceptacji.
W przypadku Produktu na zamówienie, w ramach Ceny masz możliwość dwukrotnego, zbiorczego zgłoszenia uwag/poprawek. Zbiorcze zgłoszenie oznacza przekazanie wszystkich uwag/poprawek dotyczących Produktu na zamówienie w jednej wiadomości e-mail, wysłanej na mój adres e-mail wskazany na wstępie. Poprawki/uwagi nie mogą zmieniać założeń początkowych i zaakceptowanych przed ich zgłoszeniem ustaleń i cech Produktu na zamówienie, a także – w przypadku oddania etapami – odebranych wcześniej bez zastrzeżeń etapów.
Wszelkie dalsze poprawki lub dodatkowe prace dotyczące Produktu na zamówienie wymagają osobnego uzgodnienia i mogą zostać wprowadzone za dodatkowym, ustalonym między nami wynagrodzeniem.
§ 6. DOSTAWA PRODUKTÓW
Możesz wybrać następujące metody dostawy Produktów:
- Poczta Polska
- In Post
- Kurier DHL
- Odbiór osobisty
Oferuję dostawę na terenie Polski.
- Kto płaci za dostawę
Koszt dostawy Produktu ponosisz Ty, chyba że wyraźnie wskażę, że jest inaczej.
W przypadku nieodebrania / odmowy odebrania Produktu, w tym Produktu na zamówienie, wysłanego na wskazane przez Ciebie dane, możesz zostać zobowiązany do naprawienia wynikłej stąd szkody.
Jeśli odbierając przesyłkę zauważysz, że jest naruszona, najlepiej sprawdzić ją w obecności kuriera i – w razie potrzeby – spisać protokół szkody. Nie jest to jednak warunkiem skorzystania z uprawnień z Ustawy o prawach konsumenta, gdy Cię ona dotyczy. Uszkodzenie Produktu zgłoś korzystając z danych kontaktowych wskazanych na wstępie.
§ 7. JAK ZAMÓWIĆ
Jeśli interesują Cię moje Produkty, skontaktuj się ze mną na jeden ze sposobów wskazanych na wstępie, a ja udzielę Ci wszelkich informacji.
Ustal ze mną szczegóły Zamówienia, takie jak przedmiot Zamówienia, czas wykonania, Cena, sposób i koszt wysyłki.
Na wskazany przez Ciebie adres e-mail prześlę wiadomość Podsumowanie zamówienia zawierającą podsumowanie naszych ustaleń dotyczących Twojego Zamówienia. Zakup w sklepie oznacza złożenie Zamówienia z obowiązkiem zapłaty na warunkach tego Regulaminu.
- Zapłać
Za Zamówienie możesz zapłacić przelewem bankowym (również przelewem BLIK na telefon). Opłać Zamówienie w ciągu 3 dni na rachunek bankowy prowadzony dla Agnieszka Strześniewska w banku Bank Millennium SA ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa, numer rachunku 41 1470 0002 2247 1257 3499 0001, lub dokonaj przelewu BLIK na telefon: 607444452. W przypadku braku płatności w tym czasie, Zamówienie zostanie anulowane.
§ 8. ZAWARCIE UMOWY
Umowa obejmuje dostarczenie lub wykonanie Produktu w zamian za zapłatę Ceny.
Warunkiem zawarcia Umowy jest złożenie Zamówienia, skuteczne dokonanie płatności za Zamówienie w terminie 3 dni roboczych od jego złożenia i przyjęcie Zamówienia przeze mnie. Płatność uważana jest za dokonaną w chwili jej uznania na moim rachunku bankowym.
W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Zamówienia i zaksięgowania płatności przyjmuję ofertę zawarcia Umowy i wysyłam Ci potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji, otrzymania płatności (jeśli dotyczy) i zawarcia Umowy w formie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej wskazany przez Ciebie podczas składania Zamówienia / przypisany do Konta. Umowa zostaje zawarta z chwilą dostarczenia Ci tej wiadomości.
W szczególnych sytuacjach mam prawo nie przyjąć Zamówienia lub anulować je w całości lub w części, o czym poinformuję Cię na adres e-mail, wskazany w Zamówieniu / przypisany do Konta. W takim wypadku Umowa nie zostaje zawarta. Niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od wysłania wiadomości o anulowaniu Zamówienia, zwrócę Ci płatność, w zakresie w jakim Umowa nie została zawarta.
Korzystając ze Sklepu, jesteś zobowiązany do podania prawdziwych danych. Ponosisz odpowiedzialność za ewentualne podanie nieprawdziwych danych. Gdy dane w Zamówieniu są nieprawdziwe lub budzą uzasadnione wątpliwości, poinformuję Cię o tym w celu wyjaśnienia. W razie braku odpowiedzi lub potwierdzenia nieprawdziwości danych, mogę anulować Zamówienie.
§ 9. ZGODNOŚĆ PRODUKTU Z UMOWĄ
Jestem zobowiązana dostarczyć Ci Produkt zgodny z Umową. Jeśli jednak zdarzy się tak, że Produkt nie będzie zgodny z Umową, a Ty jesteś Konsumentem, masz prawo skorzystać z uprawnień opisanych poniżej i w Ustawie o prawach konsumenta. Do pozostałych Kupujących nie stosuje się poniższych postanowień tego paragrafu.
Ponoszę odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia. Jeśli Umowa dotyczy Produktu niepełnowartościowego, a Ty wyraźnie i odrębnie zaakceptowałeś brak konkretnej cechy Produktu, brak tej cechy nie stanowi to podstawy mojej odpowiedzialności.
Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, możesz żądać doprowadzenia go do zgodności z Umową przez naprawę lub wymianę.
Zgłoszenia niezgodności z Umową możesz dokonać w dowolnej formie, w tym na formularzu reklamacyjnym dostępnym pod adresem: druk reklamacyjny, wysyłając wypełniony formularz na adres e-mail wskazany na wstępie.
W celu sprawnego rozpoznania reklamacji zalecane (ale nie wymagane bezwzględnie) jest podanie danych umożliwiających identyfikację Kupującego i Zamówienia (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, numer zamówienia, przedmiot zamówienia), wskazanie niezgodności Produktu z Umową oraz Twojego żądania.
Zgłoszenie rozpoznaję w terminie 14 dni od jego otrzymania i w tym terminie informuję Cię o sposobie rozstrzygnięcia na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu / w trakcie składania Zamówienia. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie Twojego zgłoszenia za uzasadnione.
- Wybór sposobu doprowadzenia do zgodności z Umową
Jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów, wówczas mogę wymiennie dokonać wymiany, gdy żądasz naprawy lub dokonać naprawy, gdy żądasz wymiany.
Po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi o możliwości doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową, udostępnij mi Produkt podlegający naprawie lub wymianie. Dokonam naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie, ponosząc związane z tym koszty.
Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów po mojej stronie, mogę odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową.
Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową i otrzymałeś odmowę doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową, wówczas możesz żądać obniżenia Ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Twoje żądanie rozpoznam w sposób wskazany w ust. 6. powyżej.
Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy również wtedy, gdy: nie doprowadziłam Produktu do zgodności z Umową; brak zgodności z Umową występuje nadal, mimo że próbowałam doprowadzić Produkt do zgodności z umową; brak zgodności z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy bez wcześniejszego żądania naprawy lub wymiany; poinformowałam Cię lub z okoliczności wynika, że nie doprowadzę Produktu do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie.
Obniżona Cena musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikającej z Umowy, w jakiej pozostaje wartość Produktu niezgodnego z Umową do wartości Produktu zgodnego z Umową.
Nie możesz odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową jest nieistotny.
W razie odstąpienia od Umowy w wyniku niezgodności Produktu z Umową, niezwłocznie zwróć Produkt, odpowiednio go zabezpieczając. W takim wypadku koszty zwrotu pokrywam ja.
Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Produktów dostarczonych na podstawie tej samej Umowy, możesz odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do Produktów niezgodnych z Umową, chyba że odpowiednie przepisy przewidują inną możliwość.
Jeśli odstąpisz od Umowy lub skorzystasz z obniżenia Ceny, wpłatę lub jej odpowiednią część zwracam Ci niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu Ceny. Mogę wstrzymać się ze zwrotem do momentu otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania (w przypadku odstąpienia). Zwrot nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś, chyba że zgodzisz się na inny sposób zwrotu. Zwrot wpłaty nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami.
§ 10. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Jeśli jesteś Konsumentem, przysługuje Ci prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość z wyjątkami opisanymi poniżej.
Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje, gdy Umowa dotyczy:
- Produktów na zamówienie,
- Produktów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
W przypadku gdy przysługuje Ci prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, możesz odstąpić od Umowy w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Wystarczy, że poinformujesz mnie o skorzystaniu z tego prawa przed upływem terminu. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowę uważa się za niezawartą.
W przypadku odstąpienia od Umowy dotyczącej Produktu, odpowiednio go zabezpiecz przed odesłaniem. Koszty zwrotu Produktu pokrywasz Ty.
Po skutecznym odstąpieniu od Umowy, zwracam Ci uiszczoną wpłatę, w tym koszt dostawy (jeśli go poniosłeś) – do wysokości najtańszego oferowanego sposobu dostawy – niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, przy czym mogę wstrzymać się do momentu otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania (w przypadku odstąpienia od Umowy dotyczącej Produktu). Zwrot nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś, chyba że zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami.
§ 11. PRZEDSPRZEDAŻ I AKCJE PROMOCYJNE
Zasady Przedsprzedaży mogą być określone odrębnie, np. w osobnym regulaminie. Jeśli warunki Przedsprzedaży nie zostały określone odrębnie, obowiązują zasady opisane w tym Regulaminie.
O przybliżonym terminie realizacji Zamówienia na Produkt objęty Przedsprzedażą poinformuję Cię przed złożeniem Zamówienia.
Jeśli termin realizacji lub inne warunki Przedsprzedaży ulegną zmianie, powiadomię Cię o tym na adres e-mail wskazany podczas składania Zamówienia. Jeśli nie akceptujesz tych zmian, możesz odstąpić od Umowy bez ponoszenia kosztów.
Mogę organizować ograniczone czasowo obniżki Cen, udzielać rabatów i oferować Produkty nieodpłatne wszystkim lub wybranym Kupującym (dalej: Akcje promocyjne). Zasady Akcji promocyjnych mogą być określone odrębnie, np. w osobnym regulaminie. Jeśli warunki Akcji promocyjnej nie zostały określone odrębnie, obowiązują zasady opisane w tym Regulaminie.
Przedsprzedaż nie łączy się z Akcjami promocyjnymi, chyba że wskazano inaczej.
Zasady przedsprzedaży i Akcji promocyjnych mają zastosowanie tylko do zakupów dokonanych w ramach danej Przedsprzedaży / Akcji promocyjnej i w czasie jej obowiązywania.
Możliwość skorzystania z Przedsprzedaży lub Akcji promocyjnej może być limitowana i zależeć od dostępności Produktów.
W każdym przypadku informowania o obniżeniu Ceny Produktu, poinformuję Cię o obniżonej Cenie oraz o najniższej Cenie, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, poinformuję Cię o najniższej Cenie Produktu w tym czasie.
§ 12. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Regulamin stanowi także regulamin świadczenia Usług świadczonych drogą elektroniczną. Nieodpłatnie udostępniam Ci zasady świadczenia powyższych usług przed zawarciem umowy o ich świadczenie (ten Regulamin i Regulamin dostarczania Newslettera i Lead magnet).
Realizuję dla Ciebie bezpłatnie Usługi świadczone drogą elektroniczną umożliwiające:
- złożenie Zamówienia i zawarcie Umowy,
- wymianę korespondencji e-mail,
- otrzymywanie Newslettera.
- Bezpieczeństwo
Podejmuję odpowiednie działania, by zapewnić bezpieczeństwo przy świadczeniu usług drogą elektroniczną, w tym zapobiegające pozyskiwaniu danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
W celu złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy potrzebujesz:
- dostępu do Internetu,
- dowolnego aktualnego systemu operacyjnego,
- aktualnej przeglądarki internetowej,
- aktywnego konta poczty e-mail.
Zawarcie i rozwiązanie Umowy o świadczenie Usług świadczonych drogą elektroniczną jest bezpłatne i możliwe w każdym momencie. Umowa zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia korzystania z tych usług i rozwiązana z chwilą zakończenia korzystania. W przypadku poinformowania zgodnie z Regulaminem o zmianie Regulaminu Użytkownik, który nie akceptuje zmiany, może w każdej chwili zaprzestać korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną.
Jeśli zauważysz jakiekolwiek problemy techniczne, daj mi znać, kontaktując się ze mną na jeden ze sposobów wskazanych na wstępie.
W celu sprawnego rozpoznania zgłoszenia, zalecane (ale nie wymagane bezwzględnie) jest podanie danych umożliwiających identyfikację Ciebie (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, opcjonalnie numer Zamówienia i przedmiot Zamówienia, jeśli dotyczy) oraz wskazanie czego dotyczy zgłoszenie.
Zgłoszenie rozpoznaję w terminie 14 dni od jego otrzymania i w tym terminie informuję Cię o sposobie rozstrzygnięcia na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Korzystaj z Usług świadczonych drogą elektroniczną zgodnie z ich przeznaczeniem, przepisami prawa i dobrymi obyczajami. Nie zakłócaj ich funkcjonowania i nie przesyłaj Treści niedozwolonych.
Korzystając ze Sklepu i Produktów, szanuj prawa autorskie i własność intelektualną moją oraz innych osób.
§ 13. UMOWY Z PRZEDSIĘBIORCAMI
Wobec Kupującego niebędącego Konsumentem odpowiedzialność z tytułu braku zgodności z Umową i rękojmi oraz prawo odstąpienia od Umowy są wyłączone, a moja odpowiedzialność ogranicza się do wysokości kwoty wpłaconej za Zamówienie i kosztów dostawy; nie ponoszę odpowiedzialności za utracone korzyści.
Kupujący niebędący Konsumentem, jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy danym rodzaju przesyłki. Korzyści i ciężary związane z Produktem, a także niebezpieczeństwo jego utraty lub uszkodzenia przechodzą na Kupującego w chwili wydania przesyłki przewoźnikowi. Kupujący niebędący Konsumentem, powinien niezwłocznie dokonać czynności służących ustaleniu odpowiedzialności przewoźnika.
§ 14. BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTÓW
Jest to Produkt, który nie spełnia wymagań bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami, stwarzający ryzyko dla zdrowia lub życia Kupującego przy normalnym lub dającym się przewidzieć używaniu lub użytkowaniu.
Jeżeli trafi do Ciebie Produkt, który zostanie sklasyfikowany jako niebezpieczny niezwłocznie Cię o tym poinformuję oraz wskażę kolejne działania i kroki.
Jeżeli uważasz lub podejrzewasz, że Produkt, który do Ciebie trafił jest klasyfikowany jako niebezpieczny skontaktuj się ze mną na adres e-mail wskazany na wstępie.
Twoje zgłoszenie powinno zawierać:
- dane identyfikacyjne: imię, nazwisko lub nazwę, adres e-mail oraz numer telefonu;
- nazwę Produktu lub jego numer identyfikacyjny;
- numer Zamówienia, datę dokonania zakupu, datę otrzymania Zamówienia;
wyjaśnienie, dlaczego uważasz lub podejrzewasz, że produkt jest niebezpieczny lub opis skargi lub wypadku z udziałem produktu.
Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni poinformuję Cię o przyjęciu zgłoszenia dotyczącego Produktu niebezpiecznego. Jeżeli zgłoszenie jest niekompletne lub nie pozwala na identyfikację Produktu poinformuję Cię o tym i wezwę do jego uzupełnienia lub poprawy.
Jeżeli w związku z zakupem w Sklepie trafi do Ciebie Produkt klasyfikowany jako niebezpieczny podejmuję wszelkie wymagane prawem działania, w tym działania naprawcze, a także poinformuję o tym odpowiednie organy nadzoru i podejmę współpracuję z nimi w celu efektywnego wycofania Produktu niebezpiecznego z obrotu lub jego odzyskania.
§ 15. TREŚCI UŻYTKOWNIKÓW
1. Jakie Treści są niedozwolone
Niedozwolone jest przekazywanie przez Użytkowników Treści niezgodnych z prawem Unii Europejskiej i prawem polskim oraz treści niezgodnych z Regulaminem (Treści niedozwolone).
2. Jakie Treści są niedozwolone
Treściami niezgodnymi z Regulaminem są Treści:
- niezgodne z postanowieniami niniejszego Regulaminu lub nielegalne zgodnie z definicją zawartą w akcie o usługach cyfrowych,
- mające charakter spamu, zawierające reklamy lub promujące produkty/usługi/działalności mogące być uznane za konkurencyjne do Produktów / działalności Sprzedającej,
- niezwiązane ze Sklepem,
- propagujące przemoc, agresję, znieważające, zniesławiające, dyskryminujące lub w jakikolwiek sposób nieetyczne lub niebezpieczne,
- obraźliwe, wulgarne niezgodne z dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego oraz netykietą, rozumianą jako zbiór zasad poprawnego i bezpiecznego zachowania w Internecie,
- naruszające prawa autorskie lub dobra osobiste, w tym prawo do wizerunku, Sprzedającej lub osób trzecich,
- naruszające zasady wystawiania opinii opisane w tym Regulaminie i Regulaminie opinii
a) Na czym polega moderacja
Mogę monitorować i weryfikować Treści zamieszczone przez Użytkowników i podejmować odpowiednie działania w związku z Treściami niedozwolonymi. Nie mam jednak obowiązku monitorowania Treści ani aktywnego badania ich legalności. Moderacja przebiega w sposób niezautomatyzowany, niearbitralny, obiektywny i proporcjonalny oraz z zachowaniem należytej staranności.
b) Czemu służy moderacja
Moderacja ma na celu w szczególności wykrywanie, identyfikowanie i zwalczanie Treści niedozwolonych przekazywanych przez Użytkowników.
c) Sposób postępowania z Treściami niedozwolonymi
Jeśli uzyskam wiedzę lub wiadomość, że w ramach Sklepu znajdują się przekazane przez Użytkownika Treści niedozwolone, bezzwłocznie podejmę odpowiednie działania opisane poniżej.
W przypadku przekazania przez Użytkownika Treści niedozwolonych lub innego zachowania Użytkownika niezgodnego z Regulaminem, mogę podjąć decyzję o:
- usunięciu/uniemożliwieniu dostępu/ograniczeniu widoczności Treści niedozwolonej,
- czasowym zawieszeniu lub zakończeniu świadczenia Usługi świadczonej drogą elektroniczną lub jej części na rzecz Użytkownika,
- zawieszeniu lub zamknięciu Konta.
5. Jak zgłosić Treść niedozwoloną
Jeśli zauważysz, że w Sklepie znajduje się Treść potencjalnie niedozwolona, możesz poinformować mnie o tym, wysyłając wiadomość na adres agimotki@agimotki.pl. lub korzystając z formularza zgłoszenia dostępnego tutaj.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- wyjaśnienie, dlaczego uważasz daną Treść za Treść niedozwoloną,
- wskazanie, gdzie znajduje się Treść niedozwolona (np. podanie dokładnego adresu URL i/lub ewentualnie dodatkowych informacji umożliwiających identyfikację jej lokalizacji),
- imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail zgłaszającego, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3-7 dyrektywy 2011/93/UE,
- oświadczenie potwierdzające, że wg wiedzy i dobrej wiary zgłaszającego, wskazane w zgłoszeniu informacje i zarzuty są prawidłowe i kompletne.
6. Przyjęcie zgłoszenia
Zgłoszenie jest podstawą do podjęcia odpowiednich działań i zastosowania sankcji, jeżeli zawiera wszystkie niezbędne informacje, w tym umożliwia stwierdzenie – bez szczegółowej analizy prawnej – że zgłoszona Treść jest Treścią niedozwoloną.
Jeżeli zgłoszenie jest prawidłowe i zawiera adres elektroniczny zgłaszającego, niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni, informuję zgłaszającego o przyjęciu zgłoszenia.
Jeżeli zgłoszenie jest niekompletne, niepoprawne lub w inny sposób nie pozwala na jego weryfikację, mogę wezwać zgłaszającego do jego uzupełniania/poprawy.
Decyzję w sprawie zgłoszenia wydaję bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowego zgłoszenia i informuję o niej zgłaszającego i inne osoby zainteresowane, o ile zgłoszenie zawiera elektroniczne dane umożliwiające kontakt ze zgłaszającym, informując przy tym o możliwości odwołania się od decyzji.
Uzasadnienie decyzji zawiera co najmniej:
- Wskazanie czy decyzja obejmuje usunięcie Treści, uniemożliwienie dostępu do nich, depozycjonowanie lub ograniczenie widoczności Treści lub zawieszenie lub zakończenie płatności pieniężnych odnoszących się do Treści albo nakłada inne środki, o których mowa w Regulaminie, oraz w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania,
- fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy oraz – gdy jest absolutnie niezbędne – tożsamość zgłaszającego,
- w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację czy decyzję podjęto w odniesieniu do Treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków,
- jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie niedozwolonych Treści, wskazanie podstawy prawnej, a w przypadku niezgodności z Regulaminem, odpowiedniego postanowienia Regulaminu, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane Treści za Treści niedozwolone,
- jasne i przyjazne dla Użytkownika informacje na temat możliwości odwołania się od decyzji.
9. Odwołanie od decyzji
Użytkownik, który przekazał Treści objęte decyzją oraz zgłaszający, mogą złożyć odwołanie od decyzji w terminie 14 dni od otrzymania decyzji, wysyłając je na adres agimotki@agimotki.pl lub korzystając z formularza zgłoszenia dostępnego tutaj.
Odwołanie powinno zawierać:
a) imię i nazwisko lub nazwę osoby lub podmiotu odwołującego oraz adres e-mail lub inne dane kontaktowe,
b)wskazanie nieprawidłowości decyzji,
c)uzasadnienie odwołania.
10. Przyjęcie odwołania
Jeżeli odwołanie jest prawidłowe i zawiera adres elektroniczny zgłaszającego, niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni, informuję odwołującego się o przyjęciu odwołania. Jeżeli odwołanie jest niekompletne, niepoprawne lub w inny sposób nie pozwala na jego rozpoznanie, mogę wezwać odwołującego się do jego uzupełniania/poprawy.
- Rozpoznanie odwołania
Odwołanie od decyzji dotyczących Treści niedozwolonych rozpoznaję w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo złożonego odwołania, w sposób niearbitralny, obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Rozpoznanie odwołania następuje w sposób niezautomatyzowany, poprzez jego weryfikację przeze mnie lub osoby działające w moim imieniu. Od decyzji wydanej w wyniku odwołania nie przysługuje odwołanie.
W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, informuję o tym właściwe organy ścigania lub organy sądowe.
§ 16. PRAWO AUTORSKIE I LICENCJA
Wszystkie prezentowane w Sklepie Produkty, wraz z ich nazwami, zdjęciami i opisami, znaki Produktowe, grafiki oraz logo, a także publikowane treści, formularze, dokumenty, stanowią lub mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (dalej: „Utwory”) i podlegają ochronie prawnej. Właścicielką tych praw do tych Utworów jestem ja lub osoby trzecie (w takim przypadku posiadam stosowne prawa do ich wykorzystywania). Zawarcie Umowy nie oznacza nabycia przez Ciebie jakichkolwiek praw własności intelektualnej do Utworów.
Niedozwolone jest naruszanie praw autorskich do Produktów, zdjęć, treści i innych materiałów, w szczególności ich kopiowanie i rozpowszechnianie, w tym dalsze udostępnianie bez zgody mojej lub innych osób uprawnionych.
Niedozwolone jest kopiowanie zewnętrznej postaci Produktów, za pomocą technicznych środków reprodukcji, które może wprowadzić klientów w błąd co do tożsamości producenta lub produktu (naśladownictwo), a także wszelkie inne zachowania stanowiące czyny nieuczciwej konkurencji wskazane w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Ten Regulamin i inne używane przeze mnie w związku z moją działalnością dokumenty są chronione prawem autorskim. Jego kopiowanie w całości lub w części i używanie do własnych celów komercyjnych jest niedozwolone.
§ 17. ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
Wszelkie ewentualne spory między nami, możemy spróbować wyjaśnić w postępowaniu mediacyjnym.
Jeśli jesteś Konsumentem, możesz spróbować rozwiązać spór korzystając z bezpłatnej platformy internetowego rozstrzygania sporów ODR (https://ec.europa.eu/consumers/odr/) lub poprosić o pomoc specjalne organy, takie jak:
a) Stały Polubowny Sąd Konsumencki,
b) Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej,
c) Powiatowy lub Miejski Rzecznik Praw Konsumenta.
Zasady zgłaszania i rozpatrywania sporów znajdziesz w siedzibach i na stronach internetowych tych organów.
Więcej informacji na temat polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich znajdziesz na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.polubowne.uokik.gov.pl/.
Ewentualne spory pomiędzy nami, które nie zostaną rozwiązane polubownie, zostaną przekazane do rozstrzygnięcia sądowi właściwemu ze względu na moją siedzibę. Jeśli jesteś Konsumentem, właściwy sąd określają przepisy kodeksu postępowania cywilnego.
§ 18. DANE OSOBOWE
Jestem administratorem Twoich danych osobowych, moje dane identyfikacyjne i kontaktowe jako administratora znajdziesz na wstępie (dane Sprzedającej).
Przetwarzam Twoje dane osobowe niezbędne do prawidłowej realizacji Umowy, świadczenia Usług lub podjęcia innych działań z nimi związanych. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności dostępnej w zakładce „Polityka prywatności”.
Jeśli zostawisz komentarz na naszej stronie, możesz wyrazić zgodę na zapisywanie Twojego imienia i nazwiska, adresu e-mail i strony internetowej w plikach cookie. Mają one na celu Twoją wygodę, abyś nie musiał ponownie wpisywać swoich danych, gdy dodasz kolejny komentarz. Te pliki cookie będą ważne przez rok.
Jeśli odwiedzisz naszą stronę logowania, utworzymy tymczasowy plik cookie na potrzeby sprawdzenia, czy Twoja przeglądarka akceptuje pliki cookie. Ten plik cookie nie zawiera żadnych danych osobowych i jest usuwany po zamknięciu przeglądarki.
Kiedy się zalogujesz, utworzymy również kilka plików cookie, aby zapisać Twoje dane logowania i wybrane opcje wyświetlania ekranu. Pliki cookie służące do logowania są ważne przez dwa dni, a pliki cookie dotyczące opcji ekranowych – przez rok. Jeśli wybierzesz opcję „Zapamiętaj mnie”, Twój login będzie ważny przez dwa tygodnie. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, pliki cookie logowania zostaną usunięte.
Jeśli zmodyfikujesz lub opublikujesz artykuł, w Twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. Ten plik cookie nie zawiera żadnych danych osobowych i po prostu wskazuje identyfikator wpisu właśnie edytowanego artykułu. Wygasa po 1 dniu.
§ 19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Mogę wprowadzać zmiany w Regulaminie. Zmiany nie mają zastosowania do Umów zawartych przed wejściem zmian w życie. Archiwalne wersje Regulaminu będą dostępne w postaci linków umożliwiających pobranie.
O zmianie Regulaminu poinformuję Cię przez opublikowanie nowego tekstu Regulaminu i daty jego wejścia w życie.
Umowy pomiędzy nami zawierane są w języku polskim i mają do nich zastosowanie przepisy prawa polskiego. Do spraw nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu w żaden sposób ograniczyć lub wyłączyć uprawnień Konsumentów, przewidzianych w Ustawie o prawach konsumenta. W razie niezgodności jakichkolwiek zapisów niniejszego Regulaminu z Ustawą o prawach konsumenta, stosuje się przepisy tej Ustawy. Do konsumentów i przedsiębiorców na prawach konsumenta nie stosuje się przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Nieodpłatnie udostępniam Ci ten Regulamin przed złożeniem Zamówienia oraz przesyłając go na adres e-mail wskazany w Zamówieniu. Możesz go pobrać i dowolnie odtwarzać. Nie możesz go jednak używać do własnych celów zarobkowych.
Regulamin sprzedaży do pobrania w formacie .pdf
Załącznik nr 1 do Regulaminu: Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
Załącznik nr 2 do Regulaminu: Wzór formularza reklamacyjnego
Załącznik nr 3 do Regulaminu: Wzór formularza zgłoszenie treści
Masz pytania?
Skontaktuj się ze mną pod adresem agimotki@gmail.com, jeśli masz pytania dotyczące zwrotów pieniędzy lub towaru.